Ma nekdo zkusenosti s nekolika VLAN po 1 dratu do PC ? Poradt e

Turoň Ivo Ing. ITuron na et.trz.cz
Pátek Leden 10 06:20:26 CET 2003

No pouze pro zdrojovou kontrolu ale ne pro cilovou.
Mrknete se do manualu iptables a tam to je.
Kdezto u ebtavbles jsem schopen zjistit zda paket
jde z jedne konkretni karty a miri na druhou konkretni kartu
Chapu ze u PCecek je to jedno a je lepsi pouzit IP adr. ale mne takhle
kominukuji
ridici automaty a ty jenou na nejakych ISO protokolech.

--
ituron na et.trz.cz
Spravce PC a site