Avaya

David Tomsik linux na e-ware.cz
Pátek Leden 10 12:47:22 CET 2003

On Pá, 2003-01-10 at 00:17, Adam Stalmach wrote:
> Dobry vecer,
>
> predem omlouvam se ze otravuji slovutne odborniky. Archiv jiz jsem
> navstivil. Mam nasledujici problem:
>
> Mam router osazeny 2 kartami zminovanymi v subjektu + standart realtek
> 8139. Pri provozu se po zatizeni routeru a opetovnem snizeni zateze
> objevuje velmi casto hlaska :
>
> Jan  8 11:23:28 fw2 kernel: NETDEV WATCHDOG: eth2: transmit timed out
> Jan  8 11:23:28 fw2 kernel: wvlan_cs: eth2 Tx timed out! Resetting card
> Jan  8 11:23:28 fw2 kernel: wvlan_cs: MAC address on eth2 is 00 02 2d 4e
> ce e0
> [...]

Ahoj,

takovy problem jsem resil. Mam doma stroj s RH7.3 s 1 x Avaya a 2 x
sitovka, hazelo mi to podobnou hlasku a to hlavne pri traficu z obou
sitovek na Avayu najednou. Hlasku provazelo zmrazeni veskereho
prochazejiciho traficu na 1 az 3 sekundy (pri hrani Tactical Ops je
to doba primo smrtonosna ;).
Vyresil jsem to ze jesem misto wvlan_cs pouzil orinoco_cs. Nevim ale
jestli zcela, zadny hlasky to sice nehaze, ale obcas tak jednou za 1/2
az 1 hodinu to udela podobnej efekt se zmrazenim traficu. Neni to ale
kazdejch 5 min jako s wvlan_cs.

S pozdravem David Tomsik
--
David Tomsik <linux na e-ware.cz>