Avaya

Juraj Chlebec Juraj.Chlebec na uniag.sk
Pátek Leden 10 08:11:14 CET 2003

Adam Stalmach wrote:
> Dobry vecer,
>
> predem omlouvam se ze otravuji slovutne odborniky. Archiv jiz jsem
> navstivil. Mam nasledujici problem:
>
> Mam router osazeny 2 kartami zminovanymi v subjektu + standart realtek
> 8139. Pri provozu se po zatizeni routeru a opetovnem snizeni zateze
> objevuje velmi casto hlaska :
>
> Jan  8 11:23:28 fw2 kernel: NETDEV WATCHDOG: eth2: transmit timed out
> Jan  8 11:23:28 fw2 kernel: wvlan_cs: eth2 Tx timed out! Resetting card
> Jan  8 11:23:28 fw2 kernel: wvlan_cs: MAC address on eth2 is 00 02 2d 4e
> ce e0
> [...]

Mne sa nieco podobne deje na FreeBSD 4.7 > mam tam wireless PCI kartu
wl-360... Zistil som ze ked sa pomocou wicontrol casto pytam na stav
karty alebo menim parametre zastavi sa vsetka komunikacia zo serverom na
ed0 (tiez realtek 8139) pricom server zostane bezat... Zatial som to
nijak nevyriesil...

Juro Chlebec