Avaya

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pátek Leden 10 09:55:10 CET 2003

Dobre rano,
podobny (temer stejny) problem jsem resil. Pravda na desktopu a se
sitovkou D-Link (DFE-530TX, chip VIA Rhine II). Problem byl asi v tom,
ze mam nejakou relativne exotickou revizi karty, se kterou si nejak
moc nerozumely ovladace. Chovalo se to presne jak rikate - casto jsem
dostaval hlasky typu "Transmit timed out" a o resetu sitovky.
Hledal jsem jako vztekly a potom jsem kdesi narazil na hlasku, ze za
to muze "buffer, ktery se stal nezarovnanym". No, co si z toho kdo
vezme, to vi buh.
Jeste na okraj - po te, co se linux prestal se siti bavit, mi
samozrejme (nemaje hot-plug) nezbyvalo nez resetovat. Kdyz clovek
nemuze bez problemu obcas ztahnout ani zdroje jadra, celkem to nepotesi.
Faktem je, ze jsem zacal hledat jine ovladace (pro zajemce - na webech
D-linku v ruznych zemich jsou ruzne ovladace) a po pul roce nasel
takove, ktere bezproblemove funguji.
Je mi lito, ze jsem vam nepomohl radou typu "pichni do toho hrebikem,
bude to lepsi".

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz