RedHat 8.1 beta ... info

Pátek Leden 10 10:38:09 CET 2003

Honza Pazdziora wrote:
> No, nepamatuji se, že by mi od Vás přišlo nějaké hlášení chyby ...
> Takže nevím, co se snažíte prokázat.

	Ze to neni o tom vzit src.rpm a dat --rebuild, proste to ve zmenenych
major verzich vetsinou neprojde a je treba vyssi divci ci jine
experiences...

	O cstocs se dozvite z uternimo (meho mailu) tykajiciho se iconv...

	Strucne - vezmu-li src.rpm z RH7.1CZ (posledni RH, kde je cstocs
pribalen) a na RH8.0 dam rpmbuild --rebuild <balicek> neprojde... Jsou
dotycne nesrovnalosti nekde opraveny (IMHO je vse problematicke
zalezitost .spec)?