Neco misto dselect?

Michal Samek webmaster na tony.cz
Pátek Leden 10 13:35:34 CET 2003

DD,
tak jsem si pres vanoce nainstaloval doma woodyho, i kdyz jsem odchovany
redhatak (od 4.x). Docela me totiz vystrasily takove ty postupne drobne
ustrely redhatu smerem ke komerci (no flame, uz toho tady bylo dost a
pravdu maji samozrejme obe strany :)) ) a taky me nadchl rozsah sw,
ktery debian udrzuje v baliccich. Vzdycky totiz po case u redhatu
skoncim s totalne rozes*anym systemem po nejakych instalacich ze
zdrojaku. A rh8 jsem fakt nepochopil. To uz ani neni redhat (opet muj
soukromy a mozna chybny pocit, na to nereagujte prosim).

Pokud vas neobtezuje, ze se na to neptam v nejake debiani konfere,
neexistuje neco trochu pritulnejsiho a treba pro iXy misto dselectu? ja
se sice ucim vim a libi se mi (pripomina mi stare zlate casy multieditu
pro dos), ale zatim kdyz chci neco rychle napsat, stejne si pustim kedit
:))

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>