RedHat8, csLaTeX, unicode - problem

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Leden 22 18:16:30 CET 2003

Igor Mihalik jr. <mihaliki na host.sk> wrote:
 : Zdravim,

 : chcel  by som sa spytat, ci niekto nema skusenost, ako rozbehat csLaTeX v RedHat8 tak, aby
 : podporoval  Unicode  kodovanie.  Pouzivam KWrite na pisanie dokumentov, no a kedze RedHat8
 : pouziva unicode, tak aj tie dokumnety su potom v unicode. Je na to nejaky package, ktory
 : dokaze  pracovat  s unicodom? Skusal som tento: http://www.unruh.de/DniQ/latex/unicode/ no
 : problem  bol, ze nefungoval celkom spravne. Napriklad pismeno 't' s makcenom malo makcen v
 : tvare 'v' namiesto 'apostrofu'.

Odpovedam trocha neskoro ale nevadi...
Pred nejakou dobou som opravu tohto poslal autorovi,
v dalsej verzii by uz \v{d} \v{t} \v{l} mali fungovat spravne (ak nie,
pomoze na zaciatok suboru napisat:
\usepackage{t1enc}
)

| Radovan Garabík  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |