RedHat8, csLaTeX, unicode - problem

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Leden 10 14:57:41 CET 2003

On Pá, 2003-01-10 at 14:41, Ivo Panacek wrote:

> Bylo by hodne komplikovane udelat "rozdilove" balicky?
> Tj. aby se instaloval normalni tetex z distribuce
> a k nemu "rozdil", ktery by pridal "prikazy" czlatex, ... ?
> Ted nemyslim kvuli utf-8, ale obecne kvuli pocesteni.
Na toto jsem se ptal primo p. Olsaka a nakonec jsem z toho pochopil, ze
cstex je soucasti distribucnich balicku tetexu (od nejake verze 0.9xx)
jiz nekolik let. Proto jsem nepochopil, proc neni soucasti distribucnich
rpm balicku, nebo v cem je vlastne problem.

Mohl by autor (je to Milan Kerslager ?) pocestenych rpm balicku tetexu
vysvetlit vysvetlit, jak to vlastne vsechno je a zda by se dalo pripadne
zatlacit na RedHat spravce danych balicku, aby to prekladal rovnou i s
tou cestinou?

Pavel
--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>