RedHat8, csLaTeX, unicode - problem

Pátek Leden 10 15:03:44 CET 2003

On Fri, Jan 10, 2003 at 02:57:41PM +0100, Pavel Lisy wrote:

> Na toto jsem se ptal primo p. Olsaka a nakonec jsem z toho pochopil, ze
> cstex je soucasti distribucnich balicku tetexu (od nejake verze 0.9xx)
> jiz nekolik let. Proto jsem nepochopil, proc neni soucasti distribucnich
> rpm balicku, nebo v cem je vlastne problem.
>
> Mohl by autor (je to Milan Kerslager ?) pocestenych rpm balicku tetexu
> vysvetlit vysvetlit, jak to vlastne vsechno je a zda by se dalo pripadne
> zatlacit na RedHat spravce danych balicku, aby to prekladal rovnou i s
> tou cestinou?

Pokousel jsem se, ale cestina neni oficialne podporovany jazyk
distribuce a tak k tomu neni vule (museli by na sebe vzit bugreporty a
udrzbu, coz se jim nechce - je to proste jejich pravidlo).

Pokud by existovala v cechach ceska divize RH, bylo by to lepsi, ale
obavam se, ze jejich soucasne (ne)zastoupeni p. Rejchrtem timto smerem
nepostupuje.

A jak jsem zde uz prezentoval - ta ceska verze byla vzdy postavena na
betaverzi a ne na tom, co bylo v distribuci (a navic nejsem TeX guru).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz