RedHat8, csLaTeX, unicode - problem

Pátek Leden 10 14:59:08 CET 2003

On Fri, Jan 10, 2003 at 02:41:31PM +0100, Ivo Panacek wrote:

> Bylo by hodne komplikovane udelat "rozdilove" balicky?
> Tj. aby se instaloval normalni tetex z distribuce
> a k nemu "rozdil", ktery by pridal "prikazy" czlatex, ... ?
> Ted nemyslim kvuli utf-8, ale obecne kvuli pocesteni.

Obavam se, ze by to bylo komplikovanejsi. Navic ty moje byly vzdycky
postaveny na aktualni beta verzi, kdezto v distribuci byla jakasi
obskurni stara verze, ktera je "stable". To, ze je ta beta lepsi a ze
jeji autor ji neprehoupnul do "stable", je (byl) problem.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz