RedHat8, csLaTeX, unicode - problem

Pátek Leden 10 19:26:29 CET 2003

On Fri, Jan 10, 2003 at 03:23:25PM +0100, Michal Měšťan wrote:

> Vůbec nevím jak vypadá teTeX v Klobouku, ale je-li tam celá
> aktuální distibuce teTeXu, tak stačí spustit texconfig a nastavit
> si tam co potřebuju, třeba i tu češtinu.

Je tam tetex-1.0.7 (aktualni Beta). Obavam se, ze do balicku se pri
sestavovani nevklada vsechno, tedy zejmena ne to, co je po rozbaleni
tarballu zakomentovano (coz [IMHO] je prave pripad ceskeho rozsireni,
ktere ty nase balicky mely).

V RH 6.1 byl tetex-1.0.6-7cs a bylo do nej pridano 5 tarballu
cs{fonts,latex,,plain,psfonts} a nejaka zaplata. Dal se pouzivala
novejsi beta (tetexu). I v 7.3 se do te bety saha nejakymi zaplatami
(tj. zmeny konfigurace) pred sestavenim baliku.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz