RedHat8, csLaTeX, unicode - problem

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pátek Leden 10 15:13:07 CET 2003

On Pá, 2003-01-10 at 15:03, Milan Kerslager wrote:

> Pokousel jsem se, ale cestina neni oficialne podporovany jazyk
> distribuce a tak k tomu neni vule (museli by na sebe vzit bugreporty a
> udrzbu, coz se jim nechce - je to proste jejich pravidlo).

Hmm, neceho takoveho jsem se bal.

> Pokud by existovala v cechach ceska divize RH, bylo by to lepsi, ale
> obavam se, ze jejich soucasne (ne)zastoupeni p. Rejchrtem timto smerem
> nepostupuje.
>
> A jak jsem zde uz prezentoval - ta ceska verze byla vzdy postavena na
> betaverzi a ne na tom, co bylo v distribuci (a navic nejsem TeX guru).

Ani ja, jen TeX obcas pouzivam, nebot je to nejmene problemovy tiskar.
Ja doufal mozna treba ne nutne v korektni RPM, ale alespon
v "doinstalovani" podpory. Jenze po administratorske strance TeXu
temer nerozumim. Cekal bych:
  - pridani fontu/metrik/aliasu/.. + spusteni konfigu,
  - pridani nejakych stylu + spusteni konfigu
  - a pridani tech vlastnich prikazu, coz jak jsem koukal
    je vlastne vzdy spusteni texu s vhodnymi parametry
To by sice nebylo slusne RPM, ale zato by to fungovalo.

Co myslite ?

ivo