RedHat 8.1 beta ... info

Pátek Leden 10 19:16:11 CET 2003

Nemotejte prosim do odpovedi, o cem neni rec. Nikde jsem nepsal, ze by
RH instaloval na desktop serverove aplikace a muzete se o tom klidne
presvedcit i sam.

RH ma pro *servery* Advanced server (jiz delsi dobu). Ve svych
oficialnich materialech hovori o tom, ze distribuce je pro (obycejne)
lidi a o tom, ze se s ni chce dostat na desktopy. Chcete kvalitni
server? Vyberte si odpovidajici produkt (u kohokoliv).

Psal jsem o KOUPI noveho HW a ne o tom, co si montujete na svoji plecku.

Michate nekolik veci dohromady a ze byste chtel mit vsechno najednou a
to (nejmene) v jedinem produktu, ktery je zadarmo.

Vypada to tak, ze spravne je nadavat na vsechno a na vsechny (krome
Debianu a Vam jinych blizkych produktu samozrejme).

> pokud narazite na financni problemy MandrakeSoftu, neskodilo by se
> podivat jakeho jsou typu a jak vznikly ;-) Asi budete prekvapen
> zjistenim, ze delka podpory jednotlivych verzi s tim nema co delat.

Spatna financni situace je vzdy zpusobena spatnym hospodarenim s prijmy,
ktere firma ma a tim, ze si nedokazala zajistit kladnou obchodni bilanci
(treba i v podobe investic). Pokud to bude ignorovat, firma zmizi. Pokud
se budou snazit, budou muset sahnout k nepopularnim uspornym opatrenim
(a o tech je zde bohuzel rec).

Pokud se nemylim, hospodareni RH je vyrovnane a nema zisky ani ve
stovkach milionu ani v miliardach. Takze neni mozne se divit tomu, ze
nechteji utracet na mistech, kde se jim to nevyplati.

Kdyby to udelali, museli by propustit vyvojare, ktery pisi pro nas
vsechny. A to by pro nas bylo v mnoha pripadech silne nevyhodne (na
rozdil od Vaseho pocitu, ze RH dela neco tak, jak se Vam to nelibi a ze
byste chtel mit zdrama podporu nejmene X let).

Cili zasadni problem je zde v tom, ze nechcete pochopit, ze musi nekde
usetrit.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz