RedHat 8.1 beta ... info

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Leden 11 02:02:14 CET 2003

Dne pá 10. leden 2003 23:45 jste napsal(a):

> Cili to vase pc bylo v podstate proxy SERVER, ze? :-) Bezel apache i na tom
> druhem _desktopu_? Nebo MySQL a sendmail?

Ano i ne. Prostě byl to můj PC a na druhém vzdáleném 100m byl druhý PC
kamarádův (win) a protože taky chtěl někdy na net tak jsme je propojily.

Teď jsem se přestěhoval a normálně na desktopu provozuji zase www + mysql +
php a proč prostě jednoduše se mi pro to píší stránky než abych dělal
programy v C.

Přitom základy C znám pod ms-dos jsem si psal vše pod C (borland turbo c++)
ale jaksi pod linuxem necítím potřebu protože tam vystačím co je v distribuci
nebo na netu.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |