RedHat 8.1 beta ... info

Sobota Leden 11 00:32:13 CET 2003

On Fri, Jan 10, 2003 at 11:41:04PM +0100, Zdenek Mazanec wrote:
> ... jen je otazka, zda zrovna support je to spravne misto na uspory. Imho
> argument "distribuce od vyrobce y nema problem, protoze je vyrobcem
> podporovana" je pro mnoho lidi velmi silny.
> No, pokud bych vas mel trosku podrazdit, zacina mi to pripominat praktiku
> jiste nejmenovane firmy neprimo vyzadujici upgrady i v pripade, ze je
> nepotrebujete. Ale to je opravdu jen nadsazka k podrazdeni ;-)

Skutecne se zmyslete, co vlastne chcete. Chcete nekolik let aktualizaci?
A kdo to zaplati (pravdepodobne lide, kteri si budou kupovat kazdy rok
novou distribuci)? Nebo chcete vyvoj? A nebo vlastne aktualizace
nenavidite? A nebo chcete jen dokazat, ze Vy neco vite lepe a ze
(prakticky) jedina firma distribuujici Linux, ktera je v cernych
cislech, udelala (opet) krok, ktery vede do pekla (kolik takovych
proroku jsem tady uz slysel?)?

A chcete tedy server nebo dekstop nebo chcete vsechno v jednom, jak uz
jsem konstatoval?

Nejak se Vam v tom nevyznam, ale nadavate dobre. Moc Vam neco vadi a
tvrdite, ze je Vam to fuk. Osocujete me, ze prudim a nakonec sam
"drazdite"... ach jo.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz