RedHat 8.1 beta ... info

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Sobota Leden 11 14:59:37 CET 2003

On Fri, Jan 10, 2003 at 10:41:17PM +0000, Zdenek Mazanec wrote:

> Myslite, ze zkraceni podpory na 12 mesicu pomuze systemu xy k rozsireni na
> desktopy?

Je to dost dobre mozne. Protoze nebudou lidi, kteri se v roce 2002
snazi nainstalovat RH 7.1 z nejakeho Chipu, jako svou prvni
instalaci Linuxu. A lidi budou mit motivaci casteji protocit celou
distribuci, nejen poupgradovat par aplikaci. Coz se zase muze projevit
pozitivne, protoze tvurci aplikaci budou moci predpokladat dostatecne
nove (a spravne a funkcni) knihovny, locales, a tak.

Osobne vidim jako strasne velky krok kupredu UTF-8 v RH 8, byt to
i mne ted zpusobuje problemy. Ale je velka sance, ze diky tomu behem
roku vsechny moderni aplikace budou spolehat na locales a ne na nejake
hnusne hacky, a ze se s podorou UTF-8 v Asii sveze i cestina, a tisk,
a tak.

> Proc bych mel kupovat novy hw, pokud stavajici vyhovuje? Myslite, ze kdyby
> firma koupila svym zamestnancum nove desktopy jen kvuli tomu, ze ty
> stavajici nejsou "in" dopadne jinak nez v konkurzu? TOMU bych rikal
> hazarderske chovani. Stejne jako tomu, kdybychom kratili trebas provoz help

Nevim, jestli to spis nebylo mysleno tak, ze _pokud_ nejaky novy
hadrware budete kupovat, byt na jeden pocitac, tak ze Vam tam starsi
verze systemu nepobezi, protoze tam bude novejsi hardware, na ktery ve
starsich kernelech a starsich distribucich nebude podpora. Cili ze po
te novejsi distribuci stejne budete muset sahnout.

> podminek. Ovsem prisvojuju si pravo vyjadrit svuj nazor. Nazor na to, co se
> mi libi a co ne, co povazuju za stastne a co nikoliv. Pokud redhat chce, aby
> jeho zakazniky/priznivci zustalo nekolik malo zazobanych firem s tim, ze mu
> to bude na strane prijmu stacit, ze to jeho pravo a at si to udela. Ale at
> neceka, ze se mi to bude libit.

Kolik jste tomu RedHatu jako firma uz dal penez? Ja ani korunu. Zda
se, ze takovych nas je vic, a ze se proste RedHatu nevyplati delat pro
nas (male, domaci zakazniky) support (placeny, tedy garantovany).

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...