Klavesy HOME, END (Konsole)

Karel Kral co-as na quick.cz
Neděle Leden 12 10:20:44 CET 2003

Dobry den,

Uz nejaky cas nemohu prijit na to jak nastavit klavesy v konzoli. Mam default
instalaci RH7.3 a napr. v mc (ale i v ssh na jiny stroj) mi to pri stisknuti
klaves HOME ci END neudela to co ma. Pokud dam uceni tak mi to do .mc/ini
prida:

[terminal:xterm]
end=\eOF
home=\eOH

A zacne to fungovat. Ale ne v editaci textu (a take ne v tom sshacku).
Potreboval bych to vyresit globalne (ve vsech programech co poustim v
konzoli).

V Xkovych aplikacich to funguje normalne (openoffice a pod.) Mohl by mi nekdo
poradit kde ( a taky co ;-) nastavit ? Hledal jsem i v archivu, i na google
ale nemohu zrejme prijit na ta spravna "klicova" slova ;-) Hledam to uz delsi
cas - ale zatim porad musim stisknout 1000x PageUP ci PageDown ;-)

Predem dekuji
Karel Kral