RedHat 8.1 beta ... info

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Leden 12 13:58:49 CET 2003

   From: Borek Lupomesky <borekl na volny.cz>
   Date: 12 Jan 2003 12:28:49 +0100

   >    Pozadu? Ve Windows 2000 jsem si nějaké konzistentní podpory Unicode
   > (z hlediska uživatele) moc nepovšiml. Například když otevřu UTF-8
   > dokument v Notepadu, tak jsou háčky/čárky v háji.
   >    Jinak naprostý souhlas: přechod na Unicode v RH 8.0 vítám - je to
   > zásadní krok správným směrem.

Ano, z technického pohledu ano. Z technického pohledu je to velmi významný
krok předem, který umožní odhalit spoustu chyb v podpoře UTF-8. Z pohledu
obchodního se ale jedná o velký risk, kdy Red Hat ztratí poměrně hodně
zákazníků tím, že používá své uživatele k testování neotestovaných
technologií. Tedy suma sumárum: obdivuji CTO Red Hatu, že to dokázal
prosadit a myslím, že by měli vyměnit obchodního ředitele, že s tím
svolil :-)

   > Konečně už můžu psát HTML v UTF-8 bez nějakých trapných převodů apod.

To s tím ale vůbec nesouvisí. Používejte editor, který umí editovat
v UTF-8. Pokud to Váš stávající editor neumí nebo neuměl, není s ním něco
v nepořádku?
--
Pavel Janík

printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);
                  -- 2.0.38 arch/sparc/kernel/smp.c