RedHat 8.1 beta ... info

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Leden 12 15:05:28 CET 2003

On Sun, 12 Jan 2003 11:59:38 +0000 (UTC), Borek Lupomesky wrote:

:    Pozadu? Ve Windows 2000 jsem si nějaké konzistentní podpory Unicode
: (z hlediska uživatele) moc nepovšiml. Například když otevřu UTF-8
: dokument v Notepadu, tak jsou háčky/čárky v háji.

To je mozne, ja to vidim skor z druhej strany, t.j. zo strany
cloveka, co aplikacie pise. A je fakt, ze v NT-ckovom rade bolo
uz dlho mozne unicode pouzivat bez toho, aby sa clovek staral
o to, ci sa mu to aj zobrazi, vytlaci atd. V Linuxe to bolo
na urovni API povacsinou teoreticky mozne tiez, ale chybala
ta konzistentne poskladana distribucia okolo.