RedHat 8.1 beta ... info

Neděle Leden 12 15:45:32 CET 2003

On Fri, 10 Jan 2003, Zdenek Mazanec wrote:

> Jiste, neb na desktopu mi nebezi serverove sluzby a tudiz je riziko
> problemu pomerne male. Pokud tedy pominu problemy cloveka sediciho u
> konzole.

MS Outlook Express sice na Linuxu nebezi, ale i tak je dosti nebezpecne
podcenovat prunik pres nejaky klientsky program. Dokonce si myslim, ze
uhlidat ruzne uzivatelske aplikace, ke kterym se mohou nejakou cestou
(email, web, ...) dostat neduveryhodna data, je obvykle daleko obtiznejsi,
nez uhlidat serverove programy, kterych byva (na rozumne spravovanych
systemech) provozovano jen nekolik malo.