RedHat 8.1 beta ... info

Pondělí Leden 13 08:59:50 CET 2003

Zdenek Mazanec wrote:

> :-) To jsem preci nerikal ani ja. Ja jsem rekl, ze redhat ma v *desktopove*
> distribuci v podstate tytez serverove aplikace jako ve vami zminovanem
> advanced serveru. Osobne *nevidim* prilis velky rozdil mezi volne dostupne
> rh distribuci a prave advanced serveru - s vyjimkou delky supportu.

	Panove, opravdu si myslite, ze vychazite ze skutecnych pravd a ne svych
mitu? Skoda, ze mne to nenapadlo uz minuly tyden, ale jak jste vlastne
dosli k tomu, ze distribuce, kterou tu zvykneme oznacovat jako Red Hat
Linux (nemluvim tedy o Advanced serveru) je _DESKTOP_ distribuce?

	Mozna nekteri z Vas znate firmu IBM, znate mozna i jeji _SERVER_ radu
zSeries a eSeries... - pokud si prejete dodavku s OS Linux hadejte co
tam dostanete? (Dle Vas) Desktopovou verzi RH 7.1 s IBM upravou (hlavne
v jadre - podpora asi tak 20 GBit sitovek, neni ve standardnich jadrech
a IMHO ani i RH jadra).

	Takze zrejme firma Red Hat Inc zamerne mate sve zakazniky a uzivatele,
neverim, ze by se jen tak kolos jako IBM dal nachytat a na servery
instaluje vlastne desktop.... A nebo je to trochu docela jinak nez nam
tu nekteri clenove cpou...

	Muzete se prosim bez emoci vyjadrit k tomuto faktu?