pripojenie na proxy

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Leden 12 22:39:07 CET 2003

On Sun, 12 Jan 2003, Dan Za wrote:

> Ako zabezpecit aby sa na proxy pripojil len klient so zadanou MAC /hw/
> adresou siete . Chcem zakazat pristup clientom ,ktory si svojvolne
> nastavia ip addresu na inu.

Tusim, ze uz to tady v konferenci bezelo, minimalne ja jsem uz na to sem
dozajista odpovidal. Hledal jste v archivu?

Prvni moznosti je svazat ip adresu a MAC adresu pomoci iptables (iptables
umi pracovat s mac adresou, man iptables - ipchains nikoliv).

Druhou moznosti je rucne pomoci prikazu arp na tom firewallu/proxy naplnit
arp tabulku pro pozadovane dvojice IP/MAC, a pak na danem interfacu arp
protokol vypnout (man ifconfig), a tim znemoznit zmenu arp tabulky.

--
JiKos.