ACP Back-UPS 350 CS pres USB

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 13 00:51:01 CET 2003

Chtel jsem po sefovi, aby mi koupil k jednomu serveru nejakou UPS a po
kupodivu se tak stalo a dokonce rychleji, nez jsem mohl ovlivnit, co to
bude zac :-))

Potiz je, ze k teto krase je dodavan jen USB kabel a soft pro Windows. Lze
sice pozadat o zaslani serioveho kabelu, ale ten nepodporuje smart signaly
a navic to pry vubec nejak blbne.

Server je Sun Ultra 10. USB tam normalne neni. Nekde na webu apcupsd jsem
nasel navod na postaveni nejakeho custom kabelu prave pro tuto UPS, ktery
je do serioveho portu a umozni smart, ale nezafungovalo to.

Tak jsem nekde vyhrabal USB kartu, prekompiloval kernel a zda se, ze USB
jako takove funguje, tj. napr. lsusb vypisuje pripojena zarizeni, v
syslogu se objevuji hlasky o pripojeni a odpojeni zarizeni apod. Jenze ani
po celodenni snaze se mi to s zadnou verzi apcupsd nepodarilo rozbehat. Na
abclinuxu o tom je nejaky zaznam, ale ten mi nepomohl.

Provozujete-li nekdo s linuxem tuto UPS, prosim ozvete se, at vim, zda ma
cenu to jeste zkouset.

-- Honza Houstek

Bus 001 Device 001: ID 0000:0000 Virtual Hub
Device Descriptor:
  bLength                18
  bDescriptorType         1
  bcdUSB              10.01
  bDeviceClass            9 Hub
  bDeviceSubClass         0
  bDeviceProtocol         0
  bMaxPacketSize0         8
  idVendor           0x0000 Virtual
  idProduct          0x0000 Hub
  bcdDevice            0.00
  iManufacturer           0
  iProduct                2 USB OHCI Root Hub
  iSerial                 1 2900000
  bNumConfigurations      1
  Configuration Descriptor:
    bLength                 9