Propojení úložiště Mozilly Linux vs Windows

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 13 00:36:38 CET 2003

> Zdravím,
>
> mám takový dotaz který zrovna testuju. Jako email klienta požívám
> Mozillu Mail je super a tak ji chci používat jak ve Winech tak v Linuxu.
> Už jsem je zkoušel obě navést na kopii úložiště dat ale nezkoušel jsem
> provádět toto na stejných datech. Máte někdo takové zkušenosti, funguje
> to OK? Zdá se mě že by to mohlo jít.

No pokud jsem si dobre vsiml, tak mozilla pouziva na skladovani posty
normalni mbox, takze si dokonce lze to same cist v mozille i v pine a
jeste k tomu pristupovat pres imap (pracujici s formatem mbox). Mozilla
navic vytvari nejake sve indexovaci soubory. Jestli jsou kompatibilni mezi
verzemi netusim (ale je to pravdepodobne), ale hlavne nejsou pro funkcnost
dulezite, kdyz je smazu, vyrobi se znova.

Takze pokud chcete sdilet vylozene slozku s maily, pak mezi ruznymi
verzemi Mozilly ani ruznymi platformami nevidim problem.

-- Honza Houstek