Propojení úložiště Mozilly Linux vs Windows

Norbert Volf volf na bata.cz
Pondělí Leden 13 09:31:24 CET 2003

Kdyz jsem jeste pouzival Windows tak jsem tento problem resil. Situaci
jsem mel ulehcenou tim, ze jsem pouzival jako domovsky adresar ve
windows slozku sdilenou ze sambou a v linuxu jsem mel pripojeny domovsky
adresar pomoci NFS. Pak jsem vytvoril jeden profil v Mozille na
windowsech a jeden na linuxu vcetne nastaveni posty (oba profily jsem
ulozil do sveho domovskeho adresare na serveru). Pak jsem smazal adresar
Mail v jednom profilu a vytvoril jsem symbolicky link do profilu druheho
profilu.

Takto slozite jsem to delal proto ze kdyz jsem sdilel cele profily (at
uz pres NFS/Samba nebo pres FAT32 partition) tak se Mozilla po ulozeni
nastaveni, nebo zmeny theme ve windows zblaznila na linuxu a naopak.
Pokud jsem sdilel jenom postu tak celkem nebyl problem.

Norbert Volf
Bata a.s.