ACP Back-UPS 350 CS pres USB

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 13 05:13:32 CET 2003

> No pokud mate back-ups tak neni smartova, umi jen on a off. Zkuste ten
> seriovy kabel, klidne vemte klacikej prodluzovak pro mys, apcupsd to
> snese :) Je levnejsi...
>
> Ja tu mam Smart-ovou 1400-ku a po serialu uplne bez problemu vcetne
> statistik...

Prave ze na webu apcupsd se pise, ze s tim seriovym kabelem by to melo
chodit jako smart. A na webu APC se tvari, ze minimalne pres USB a s tim
jejich softem by to takove veci jako stav baterie, vnejsi napeti a jeho
kolisani, odber z UPS a odhad casu do vybiti melo umet zobrazovat.

Udelal jsem ten kabel ze stareho kabelu od mysi a z RJ-45. Merakem jsem
zkontroloval, ze co ma byt je vodive, ale apcupsd na to nezabira. Nevim
ale, jestli je chyba v UPS, kabelu, seriovem portu nebo apcupsd, protoze v
jine kombinaci nez to ted je jsem to zatim nezkousel.

Spise bych to rad rozchodil pres to USB, uz proto, ze bych se konecne rad
naucil s USB pod linuxem delat :-))

-- Honza Houstek