ACP Back-UPS 350 CS pres USB

Karel Kral co-as na quick.cz
Pondělí Leden 13 09:04:32 CET 2003

Dobry den,

Dne po 13. leden 2003 00:51 jste napsal(a):

> Tak jsem nekde vyhrabal USB kartu, prekompiloval kernel a zda se, ze USB
> jako takove funguje, tj. napr. lsusb vypisuje pripojena zarizeni, v
> syslogu se objevuji hlasky o pripojeni a odpojeni zarizeni apod. Jenze ani
> po celodenni snaze se mi to s zadnou verzi apcupsd nepodarilo rozbehat. Na
> abclinuxu o tom je nejaky zaznam, ale ten mi nepomohl.

Ja jsem mel USB na desce (RH7.3 default). Stahnul jsem si novejsi apcupsd (ne
ta stable, ale posledni), prelozil a funguje je to s original kabelem od APC.
Jen je treba dat dva parametry do ./configure (tusim ze --with-usb a jeste
jeden). Pak vam to dovoli mit tu zbesilost [0-9] v oznaceni portu - kdyby se
to nahodou pri dalsich USB zarizeni ci pri restartu a pod. dostalo nekam
jinam ;-) Pokud budete postupovat podle navodu, nelze to nerozchodit ;-)
(dobrym pomocnikem je ten jejich testovaci programek - prelozit si ho take).

Karel Kral