Neco misto dselect?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Leden 13 05:45:20 CET 2003

On Fri, Jan 10, 2003 at 01:55:57PM +0100, Jaroslav Ostadal wrote:
> dselect se mi zda byt dost neprehledny.
> netusim jestli je neco v Xsech,
>
> ja si zvykl na apt a muzu rict ze bych ho za nic na svete nevymenil.

no, mne staci dselect (ale samozrejme pouzivam aj apt)

apt automaticky doinstaluje okrem uvedeneho balika iba Depends, dselect
ponukne aj Suggests

apt - pouzivam na veci, ktore poznam a potrebujem ich rychlo nainstalovat,
dselect vyuzivam hlavne v sid-ovi, aspon vidim, co je nove

osobne nemam rad na taketo systemove veci graficke nadstavby - ak sa vam
na systeme nieco pojekazi, tak budete maturovat s dselectom alebo apt

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE