Neco misto dselect?

Lukas Marsalek marsalek na kn.vutbr.cz
Pondělí Leden 13 10:21:23 CET 2003

On Mon, 13 Jan 2003 05:45:20 +0100
Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk> wrote:

> no, mne staci dselect (ale samozrejme pouzivam aj apt)
>
> apt automaticky doinstaluje okrem uvedeneho balika iba Depends,
> dselect ponukne aj Suggests
>
> apt - pouzivam na veci, ktore poznam a potrebujem ich rychlo
> nainstalovat, dselect vyuzivam hlavne v sid-ovi, aspon vidim, co je
> nove
>
> osobne nemam rad na taketo systemove veci graficke nadstavby - ak sa
> vam na systeme nieco pojekazi, tak budete maturovat s dselectom alebo
> apt
>
> --
>
> 5o   Peter.Mann at tuke.sk
> [...]

Sam jsem "dlouha leta" pouzival kombinaci dselect a apt a vyhovovalo mi
to. Ale po vzniku tohoto threadu jsem preci jenom zkusil nainstalovat
synaptic jako gui a po chvilce zkouseni mi prijde jako hodne dobre
pouzitelne. Pokud jenom uvazujete o vyzkouseni, zkuste to, prece ho pak
muzete odinstalovat starym dobrym dselectem ;o)

S pozdravem

--
Lukas Marsalek		Debian GNU/Linux
marsalek na kn.vutbr.cz	icq:95651088