PCMCIA CompactFlash adapter problem

Viktor Lacina viktor na lacina.org
Pondělí Leden 13 11:20:46 CET 2003

On Sun, 12 Jan 2003 20:21:08 +0000 (UTC)
Stanislav Meduna <stano-cznews na meduna.org> wrote:

> On Sun, 12 Jan 2003 18:13:44 +0000 (UTC), Viktor Lacina wrote:

> : jenze co mam delat, kdyz si to jinde tu kartu nenajde a i kdyz do
> : /etc/pcmcia/conf.opt napisu "exclude irq 12", tak ho pouzije??

> A je este niekde inde volny interrupt? Neda sa v BIOS-e nastavit,
> ktore interrupty si PCMCIA smie zobrat?

bohuzel v biosu nemuzu presoupnout ani PS/2 ani PCMCIA - user friendly notebook od HP :-(
neslo by to nejak rict linuxu, ze chci treba PS/2, nebo tu PCMCIA na jine IRQ??
(jestli jsem to spravne pochopil tak jadro od biosu spravu HW po startu prebira)

kazdopadne dik za odpoved,

Viktor