PCMCIA CompactFlash adapter problem

Viktor Lacina viktor na lacina.org
Pondělí Leden 13 11:26:07 CET 2003

Zdravim,

On Sun, 12 Jan 2003 21:51:26 +0100
Misu <misu na ns.ipg.sk> wrote:

> No skusal som USB adapter 5 in 1 a skocilo to tak isto... Takze to jadro
> by som podozrieval ako prve...

USB by mello fachat korektne s podporou USB - Mass strorage a SCSI v jadru ... pak se mounti jako sd<x>1,
ale ja bych preci radsi tu pcmcia, kdyz uz jsem za ni dal tri kila :-)

2 jadro: nevim na pcmcia-cs.sf.net si na to nikdo nestezoval, takze predpokladam, ze chyba bude spis u mne :-(
	 stejne zkusim pockat na 2.4.21, treba je to jen nahoda :-)

Viktor