USB digitacek gsmart LCD2

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Pondělí Leden 13 11:26:52 CET 2003

Dobry den,

podarilo se nekomu  vas rozchodit prenos fotek z tohoto fotaku ?

je prez USB jako USB storage device - vsechny informace o sobe na usb
rekne - udela se jako /dev/sda1  dokonce se pozna geometrie
(napr Hardware browser pod Gnome/KDE rekne

menu Hard Drives

drive /dev/hda Geom 3648/255/63 (Model IC25N030ATCS04-0)

drive /dev/sda (Geom: 16/64/32) (Model: USB Device 1.00)

ale pri pokusu o namontovani to nadava
ze jde o nesuportovany system (zkousel jsem mount -t vfat i auto)
a ze blby superblock apod.

Zkousel jsem to na nekolik Linuxech (Mandrake 9, RH7.3 i 8.0,
ruzna novejsi jadra - od 2.4.x - 2.4.19

Pritom vsechny rady na internetu rikaji, ze staci vetsinu usb-storage
fotaku namountovat jako vfat a melo by to jit.
Dokonce i na Abclinuxu nekdo psal ze se mu podobne choval i predchudce
tohoto Gsmart mini 2 (bez LCD).

Pod windows to normalne pozna jako novy disk a v nem je adresar
DCIM a v nem nejake dalsi podle formatu a tam normalne jpg.

pritom ta mrcha dokonce vi v
/proc/scsi/usb/storage/0/0
ze je
   Host scsi0: usb-storage
       Vendor: Sunplus Co Ltd
      Product: USB Device Serial Number: None
     Protocol: Transparent SCSI
    Transport: Bulk
         GUID: 055fc4310000000000000000
     Attached: Yes

a kdyz jsem porovnaval lsusb tak tvrdi ze protokol je Bulk(zip)

Moc se zatim v USB nevyznam - ale zda se ze vse je OK az na to montovani
FATky

Poradite ?
popr poslu podrobnejsi vypisy co bude potreba

Diky

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *