novellem spravovana sit a pristup z linuxu do samby na win

Hunterz hunterz na mirc.cz
Středa Leden 15 11:39:40 CET 2003

Marek Simer wrote:

> Jestli na woknech je nebo neni Novell klient, ma sotva nejaky vyznam.
> Podstatne je, jestli na nich je povoleno nejake sdileni v M$ofti siti.

> Pristup na nejakou Windows stanici v Microsoft siti nesouvisi normalne
> s tim, jak se na ni samotne hlasi nejaci uzivatele nekam do site.
>
> Akorat ze v novellsky spravovanych siti se bezneji venuje mensi
> pozornost konfiguraci Microsofti site, WINS apod. Pripadne
> spravce tech stanic mohl mit dobry napad, ze sdileni stanic
> nepodporuje, protoze ziskal opravneny dojem, ze nechat to
> na uzivatelich je nebezpecne.

> [...]
No sdileni tam jsou na kazdy masine... Windowsy se mezi sebou vidi a
kopirovat si veci mezi sebou muzou. Ale z linuxu na ne vidim akorat pres
nmblookup a smbclientem muzu poslat akorat zpravu pres winpoup. Tim to ale
konci. Na jejich sdileny adresare se proste nemuzu dostat viz puvodni
prispevek.

-Hunt-