ACP Back-UPS 350 CS pres USB

Karel Kral co-as na quick.cz
Pondělí Leden 13 12:59:22 CET 2003

Dobry den,

Dne po 13. leden 2003 10:34 jste napsal(a):

> Prosim konkretneji. Ja zkousel 3.10.0.

3.10.3

> Chcete rict, ze jste nemel potize s Makefile od apcupsd? Ja tedy napr. pri
> make install dostaval plno nesmyslnych hlasek kvuli nesmyslnym chybam. Ale
> cely make install podle me spocival stejne jen v nakopirovani par souboru,
> coz jsem delal rucne.

Byla to default instalace RedHat 7.3 - USB si to rozchodilo samo (lsmod daval
usb-uhci a usbcore). Kernel je 2.4.18-3 (alespon podle nazvu adresare). Takze
jsem jen resil to apcupsd. Makefile probehlo bez zavad (ted si ale
nevzpominam, jestli jsem nedaval gmake ;-)

> Jo, postupoval jsem dle navodu. Kompiloval jsem s temi parametry, v
> konfiguraku jsem ta zarizeni uvedl a pomoci jejich skriptu jsem je v /dev
> vytvoril.

Ano - ja take. Me ovsem ten programek po prekladu zacal vypisovat udaje co
mel.

Zkuste tu novejsi verzi - mel jsem dojem ze to USB se tam resilo.

> Takze bych potreboval radu, jak testovat funkci USB, kdyz samo jako takove
> funguje, pozna, ze se pripojila UPS, ale uz s ni neumi pomoci toho
> testovaciho programku komunikovat.

Asi Vam moc neporadim - jsem v linuxu spise zacatecnik (uz ale dlouho dobu ;-)
Cela ta instalace byla jednoducha - moc jsem si z ni nezapamatoval. Ted tu
takovou UPSKU nemam.

> A jeste jedna vec - jaky jste pouzil kernel, jakou konfiguraci a jake
> patche. V tech navodech pisou neco o nutnosti pouzit jadra z rady ac, ale
> je to dost stare, pise se tam o < 2.4.10.

Viz vyse.

S pozdravem
Karel Kral