ACP Back-UPS 350 CS pres USB

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 13 10:34:22 CET 2003

> Ja jsem mel USB na desce (RH7.3 default). Stahnul jsem si novejsi
> apcupsd (ne ta stable, ale posledni),

Prosim konkretneji. Ja zkousel 3.10.0.

> prelozil a funguje je to s original kabelem od APC.  Jen je treba dat
> dva parametry do ./configure (tusim ze --with-usb a jeste jeden).

Chcete rict, ze jste nemel potize s Makefile od apcupsd? Ja tedy napr. pri
make install dostaval plno nesmyslnych hlasek kvuli nesmyslnym chybam. Ale
cely make install podle me spocival stejne jen v nakopirovani par souboru,
coz jsem delal rucne.

> Pak vam to dovoli mit tu zbesilost [0-9] v oznaceni portu - kdyby se to
> nahodou pri dalsich USB zarizeni ci pri restartu a pod. dostalo nekam
> jinam ;-) Pokud budete postupovat podle navodu, nelze to nerozchodit ;-)

Jo, postupoval jsem dle navodu. Kompiloval jsem s temi parametry, v
konfiguraku jsem ta zarizeni uvedl a pomoci jejich skriptu jsem je v /dev
vytvoril.

> (dobrym pomocnikem je ten jejich testovaci programek - prelozit si ho
> take).

No a prave ten nezabral, coz mi vadi nejvic, protoze na tom neni asi co
zkazit.

Takze bych potreboval radu, jak testovat funkci USB, kdyz samo jako takove
funguje, pozna, ze se pripojila UPS, ale uz s ni neumi pomoci toho
testovaciho programku komunikovat.

A jeste jedna vec - jaky jste pouzil kernel, jakou konfiguraci a jake
patche. V tech navodech pisou neco o nutnosti pouzit jadra z rady ac, ale
je to dost stare, pise se tam o < 2.4.10.

-- Honza Houstek