shanim disk

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 13 18:03:58 CET 2003

| Odesílatel: Martin Spirk <Martin.Spirk na pvt.cz>
| omlouvam se za OT, ale v ramci zachrany dat z poskozeneho disku shanim
IDE
| disk IBM Deskstar 20,5 GB, 5400 rpm, model: DTLA-305020. Mate-li nekdo
tento
| disk ve starych zasobach ozvete se prosim na muj email.

To vam odesla elektronika? Neni to snadne, i stejny typ disku ma nekolik
typu uplne jine elektroniky, ktera ale vubec nemusi byt srozumnena s daty z
elektroniky a mechaniky jine. Firmy specializujici se na zachrany dat (bez
poruseni zaruky na disk, tedy oni maji pravo jej i rozkuchat bez ztraty
zaruky) by mohly dlouho vypravet o peripetiich s ruznymi deskami od jednoho
typu disku.

Nehlede na to, ze kdyz jsem kuchal nekolik disku co mely odeslou
elektroniku, tak nejenom mely shorelou elektroniku na tom velkem plosnem
spoji, oni mely odeslou (vybuchlou) elektroniku i uvnitr toho disku.

POkud jenom na prekopirovani dat, tak 2 stejne disky vubec mit nemusite.

hledejte program dd_* (nevim co je misto *, snad recovery?), ten toho umi
docela dost.

www.leka.net jste videl?

JL.