VXA-1 mechanika IDE - problem se zalohovanim

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Leden 13 18:36:58 CET 2003

Martin Beran wrote:

> Mam PC (MB Intel 845PBE, CPU P4 2,4, 256MB RAM, IDE1 PRIMARY HDD 80GB, IDE2
> PRIMARY VXA-1, SECONDARY DVD-ROM, 2x 3COM 3C905C NIC, AGP VGA), RedHat 7.3
> (pravda, nemam nainstalovany updates!) a nedari se mi zalohovat.
>
> Nemate nekdo zkusenosti s IDE mechanikou VXA-1?
>
> Pri jakemkoliv pokusu o zalohovani (cpio, tar) na /dev/nht0, /dev/ht0
> nasleduje:
>
> KERNEL PANIC: Aiee, killing interrupt handler!
> In interrupt handler - not syncing

Pokud jsem postrehl, tak presne na toto si stezovalo hodne lidi
v ruznych konferencich.
Vetsinou zafungovalo, kdyz se natahl ide-scsi modul
a pouzivalo se to pres nej (dle toho nht0/ht0 soudim,
ze je to pouzito jako IDE tape).
Priste si kupovat mechaniku s osvedcenym rozhranim -> SCSI
(ty usetrene penize vetsinou za problemy nestoji).

	Majkl