Driver pro 3C905C

Pondělí Leden 13 18:58:31 CET 2003

On Mon, Jan 13, 2003 at 01:34:22PM +0100, David Toman wrote:

> mám instalaci RH8 + updates a udělal jsem další špatnou zkušenost se
> síťovou kartou s čipem RTL8139A (no flame, plz). Nahradil jsem ji
> tedy 3comáckou kartou 3C905C-TX. Chtěl bych se zeptat zde přítomných,
> zda by mi objasnili, jaký je rozdíl (pokud vůbec) mezi ovladači z
> distribuce RH8, tj. 3c59x, a ovladačem nabízeným na webu 3Com, tj.
> 3c90x.

Jeden z nich delali lide z 3Com, druhy delal Becker. IMHO je mezi nimi
takovy rozdil, ze nekdy katra chodi jen s jednim z nich. Problem muze
byt napriklad v tom, jak se to chova v SMP prostredi. Pointa ovsem bude
asi v tom, ze 3c90x proste neni v oficialnich jadrech...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz