Driver pro 3C905C

Úterý Leden 14 00:18:17 CET 2003

On Mon, 13 Jan 2003, David Toman wrote:

> mám instalaci RH8 + updates a udělal jsem další špatnou zkušenost se
> síťovou kartou s čipem RTL8139A (no flame, plz). Nahradil jsem ji  tedy
> 3comáckou kartou 3C905C-TX. Chtěl bych se zeptat zde přítomných, zda by
> mi objasnili, jaký je rozdíl (pokud vůbec) mezi ovladači z distribuce
> RH8, tj. 3c59x, a ovladačem nabízeným na webu 3Com, tj. 3c90x.

Afaik to bylo tak, ze 3c90x bez privlastku (Fast EtherLink XL, kodove
jmeno cipu Boomerang) perfektne zvladal ovladac 3c59x (urceny krome toho
jeste pro karty 3c59x, Fast EtherLink, kodove jmeno cipu Vortex).

Pak se objevily modely 3c90xB (Cyclone (*)) a 3c905C (Tornado), ktere mely
mirne odlisne revize cipu Boomerang, se kterymi si ovladac 3c59x nerozumel
a 3Com casem vyrobil vlastni ovladac 3c90x, ktery je urcen prave pro tyto
typy. Zda se, ze dodatecne byl 3c59x upraven, aby zvladal i cyklony,
tornada a jine atmosfericke poruchy, ale nezkousel jsem to v praxi.

(*) Cyklon B -- nepripad to nekomu povedome? ;)