Ati_radeon_tv_out

Jiří Dvořák djiri na centrum.cz
Pondělí Leden 13 21:44:59 CET 2003

On So, 2003-01-11 at 22:43, Jiří Dvořák wrote:

> [...]
	Dnes jsem se v tom zase pokoušel vrtat ,ale zas bez výsledku.
Postupoval jsem takto. Z gatosu jsem stáhl ATI-4.2.0-16.i386.tar.gz
(binárka pro xfre 4.2..) balíček jsem rozbalil a soubory překopíroval
tam kam patří. Potom jsem stáhl drm-kernel-1.2.0-16.tar.gz , balíček
rozbalil a zkompiloval příkazem make -f Makefile.linux , soubor radeon.o
překopíroval do adresáře /lib/modules/2.4..../kernel/drivers/char/drm .
Pokud nemam připojenou tv tak vše ok. Ale když ji připojím restartuji
poc a chci spustit X tak chcípnou a v logu je asi toto (ten konec):

(EE) RADEON(0): No valid mode found for this DFP/LCD
(II) RADEON(0): If you have an analog monitor attached but no DFP/LCD
tryspecifying
	'Option "CrtScreen"' in your X serverconfig file.
(II) UnloadModule: "ati"
(II) UnloadModule: "ddc"
(II) UnloadModule: "vbe"
(II) Unloading /usr/X11R6/lib/modules/libvbe.a
(II) UnloadModule: "i2c"
(II) Unloading /usr/X11R6/lib/modules/libi2c.a
(II) UnloadModule: "ddc"
(II) Unloading /usr/X11R6/lib/modules/libddc.a
(II) UnloadModule: "int10"
(II) Unloading /usr/X11R6/lib/modules/linux/libint10.a
(II) UnloadModule: "vgahw"
(II) Unloading /usr/X11R6/lib/modules/libvgahw.a
(II) UnloadModule: "radeon"
(II) Unloading /usr/X11R6/lib/modules/drivers/radeon_drv.o
(EE) Screen(s) found, but none have a usable configuration.

Fatal server error:
no screens found

When reporting a problem related to a server crash, please send
the full server output, not just the last messages.
This can be found in the log file "/var/log/XFree86.0.log".
Please report problems to xfree86 na xfree86.org.

Mimo to s orig ovladačema s distribuce to skončí stejně.
Graf karta Radeon 7000 ( linux ji detekuje jako Radeon VE), RH8, chipset
VIA KT400.
V příloze je ten log celeý.

Předem děkuji všem za radu.
Jiří Dvořák