Ati_radeon_tv_out

Jiří Dvořák djiri na centrum.cz
Pondělí Leden 20 22:06:52 CET 2003

Po čase jsem se v tom zase vrtal a došel jsem k těmto zřejmě konečným
výsledkům, stáhl jsem devel z gatosu zkompiloval, do XFree86config do
sekce Monitor jsem přidal Option "CrtSreen", tím se mi podařilo spustit
X s připojeným TV ale na ni jen rozsinchronizované čmouhy ,  (
mimochodem to jde i s ovladači v RH8),  pak jsem nastavil HorSync 10 -30
, VertRefresh 30 - 60 a rozlišení 640x480 a na TV je obraz, neni sice
pal ale ntsc, problém je v tom že ten driver z gatusu (alespoň u mně)
není moc stabilní, jakýkoli pokus o využití HW akcelerace skončí
vytuhnutím X, v lepším případě nebo to zhebne i z jádrem.Pro upřesnění
RH8, radeon700 (VE) jádro 2.4.18-19(RH)
Pokud by mi mohl někdo poradit nějakou další cestu k  zprovoznění TV na
na radeon ( fbdev ( ale né vesa ) a podob předem děkuji.
Jiří Dvořák