sambaclient error file list

Úterý Leden 14 00:30:31 CET 2003

On Mon, 13 Jan 2003, Roman Fordinal wrote:

> vie niekto preco by mohol smbclient robit toto?
>
>   .                                   D        0  Tue Nov  5 17:11:14 2002
>   .                                            0  Sat Sep 13 00:04:18 2031
>   aloha                                        0  Sun Sep 13 00:03:36 2037

Reknu Vam to uplne presne: Nekde mezi mistem, kde se zpracovava prvni
polozka adresare (.) a jmeno v druhe polozce adresare (..), to ujede o
jeden bajt. Takze prvni znak to pak bere misto bajtu urcujiciho delku, ale
nejakym zahadnym mechanismem se to nerozsype uplne.

Ovsem takovy lidumil, abych kontroloval nize prilozene hexadumpy nejsem.
Doporucil bych zkusit jinou verzi smbclienta a/nebo to snifnout etherealem
(a prohlednout vysledek) a tim ziskat voditko, jestli je chyba
v smbclientovi, nebo to blbe posila ten server.

Ted mne ale napada, ze kdyby smbclient na zadanou delku jmena souboru
kaslal a pokousel se ji urcit sam nalezenim nuloveho bajtu, pak by
necekana absence tohoto znaku (v ramci stanovene delky) mohla privodit
pozorovany efekt. Ale je to jen hypoteza.