sambaclient error file list - VYRIESENE

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Úterý Leden 14 08:49:38 CET 2003

Dňa Ut 14. Január 2003 00:30 ste napísali:

> Reknu Vam to uplne presne: Nekde mezi mistem, kde se zpracovava prvni
> polozka adresare (.) a jmeno v druhe polozce adresare (..), to ujede o
> jeden bajt. Takze prvni znak to pak bere misto bajtu urcujiciho delku, ale
> nejakym zahadnym mechanismem se to nerozsype uplne.
> Ovsem takovy lidumil, abych kontroloval nize prilozene hexadumpy nejsem.
> Doporucil bych zkusit jinou verzi smbclienta a/nebo to snifnout etherealem
> (a prohlednout vysledek) a tim ziskat voditko, jestli je chyba
> v smbclientovi, nebo to blbe posila ten server.
> [...]
isiel som teda po stopach... trvalo mi to dlho ale prisiel som na to.
chyba bola v kniznici readline. ked som ju preinstaloval zacalo to behat
normalne :))
i tak sice mam nadalej problemy v Konquerori ale aspon so smbclientom uz
vsetko funguje ako ma.
A vobec Konqueror mi robi problemi aj s sftp :((
a vo mne asi chyba nieje, pretoze som vcera system kompletne preinstaloval
Mandrake 9.0 a vysledok stale rovnaky :-o