korg x5 + linux (PC HOST)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 14 09:46:55 CET 2003

Pripojeni je uplne jedno. TO HOST ma na strane nastroje prevodnik baudrate,
takze je to uplne jedno, pokud neposilate SDS nebo SysEx dump, pak musi byt
vlozeny mezi data patricne prodlevy abyste nezahltil buffer nastroje - ale
to by mel prave resit uz ten driver (tak si na to dejte bacha a hned si to
zkuste).

Na druhou stranu ale si davejte pozor, uz jsem videl nekolik odprasklych
nastroju prave timto spojenim. MIDI je prece jenom lip oddelene nez seriovy
port.

Zkuste nejakym zpusobem svazat /dev/midi s /dev/ttyS1 (ci kde ten kabel
mate)

Z hlavy vam poradit vic neumim, ale jako vychozi bod zkuste
www.nctnico.cistron.nl/midi.htm

a googlovat serial port midi cable linux

Jinak pokut tam mate ISA sbernici, pres vanoce jsem si delal ze stare
multiIO karty MIDI port (2 MIDI IN, 2x2 MIDI OUT + 2 MIDI Thru - 2x6N138,
7493, 7404, krystalovy oscil 16MHz a asi 20 odporu, par kondu a diod), tak
kdyz budete trpelivy, konstrukci nekde zverejnim (cas je muj nepritel :(.
DEjte mi vedet, jak jste uspel s tim driverem, taky jsem se ho chystal
hledat. Pod woknama to chodi.

Jaky SW sekvencer pouzivate? Ja zatim kvuli prave temto drobnostem zatim
neopoustim WinDementy.

JL.

Odesílatel: ctiborot na volny.cz
Rád bych připojil korga do počítače s Mandrakem pomocí
PC-host rozhraní.Jedná se o přenos MIDI,ale  ne klasickým
 5-ti kolíkem,ale mini din na straně KOrga a seriovým konektorem
na straně počítače.  Ovladače mám bohužel jen pro Win a Apple.A
Linux jako by
v kombinaci s korgem vůbec neexistoval.Nevíte někdo kudy se
ubírat?