server,proxy,isdn,vytacanie na poziadanie,posta

Andrej Mokros linux na sysnet.sk
Úterý Leden 14 09:49:52 CET 2003

Dobry den,
prosim o radu:

Chcel by som nasu existujucu pocitacovu siet pripajat na Internet pomocou
linuxoveho serveru.

V sucasnosti sa existuje pripojenie pomocou WinRoute PRO a ten zaroven sluzi aj
ako mail server. Pripajame sa na internet pomocou ISDN linky,pripojenie na
poziadanie.

Prosim  radu, ake softy pouzit na Linux RedHat 7.3, aky program pouzit
ako proxy server, co pouzit ako mail server a ako nastavit ISDN. Mame modem
Zyxel OmniNet LCD. ISDN HowTo som nasiel iba v nemcine, pripadne v
kombinovanom jazyku nemcina + mala cast v anglictine. :-( Bohutial po nemecky
neviem..

K tomu mailu by som potreboval aj nejaky Antivirovy program, ktory by
prichadzajucu postu hned testoval

Dakujem za radu.

Andrej Mokros