Hyperthreading & P4 Xeon

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Leden 14 14:38:11 CET 2003

On Mon, Jan 13, 2003 at 06:02:55PM +0100, Zdenek Lukes wrote:
> Me by spise zajimalo jestli se to da vypnout, mam tam pak misto 2
> procesoru 4 a tim padem mam mensi vypocetni vykon na vypocet jednoho
> procesu. Jestli nekdo vite jak to vypnout tak mi dejte echo.

Hyperthreading by měl být naopak spíše přínosem. Samozřejmě, že výkon
2 Xeonů s HT není ekvivalentní 4 procesorům, ale HT určitým způsobem
udržuje sběrnicové jednotky procesorů v permanenci a výkon je u většiny
úloh větší (jinak by jej Intel s takovým humbukem neuváděl).

Viz například tahle nádherná prezentace:

http://www.tomshardware.com/cpu/20021114/p4_306ht-22.html

--
/* Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz