Hyperthreading & P4 Xeon

Úterý Leden 14 13:48:03 CET 2003

On Tue, Jan 14, 2003 at 01:38:11PM +0000, Mirek Petricek wrote:

> Hyperthreading by měl být naopak spíše přínosem. Samozřejmě, že výkon
> 2 Xeonů s HT není ekvivalentní 4 procesorům, ale HT určitým způsobem
> udržuje sběrnicové jednotky procesorů v permanenci a výkon je u většiny
> úloh větší (jinak by jej Intel s takovým humbukem neuváděl).
>
> Viz například tahle nádherná prezentace:
>
> http://www.tomshardware.com/cpu/20021114/p4_306ht-22.html

Ale projevi se to jen pokud vam bezi zaroven alespon tolik uloh, kolik
jse si nadelal procesoru. Jinak to bude horsi, zejmena pokud jadro
nebude na HT prizpusobene (ulohy budou preskakovat mezi CPU).

Takze by to chtelo mit na tom serveru multithreadove aplikace.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz