Klavesova mapa jako wokna

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 14 18:44:44 CET 2003

A ve kterém KDE to je (a kde to tam v tom KDE je)? já tu mám jen RH7.0, no
a v práci si snad stáhnu MDK8.2 (už KDE z RH7.1 má dost velké problémy s
výkonem na tom stroji) a tiše opustím loď redhatu na můj desktop. Ikdyž na
servery asi zůstanu u RH.

Mimochodem, když už jsme u MDK, nemáte někdo/nevíte kde je seznam chyb, s
čím nejede a pod? přece jenom, MDK má hodně vyšperkovaný kernel, tak
předpokládám, že leccos nepojede. Nedávno jsem něco zachytil ohledně
přístupu na CD-DA přes filesystém, ale určitě toho je mnohem víc.

JL.

Odesílatel: Martin Sanda <martin.sanda na balustrada.cz>
-> potřeboval bych klávesovou mapu pro linux takovou, která by byla úplně
-> stejná i funkčně jako je rozlo?ení kláves ve windozech. Tedy takovou,
aby

Dost podobná záležitost je součástí KDE