detekce UDF

Martin Bodlák bodlak na email.cz
Úterý Leden 14 20:56:02 CET 2003

On Tue, 14 Jan 2003, Peter Surda wrote:

> Skus si tu man stranku precitat trocha podobnejsie, a zbadas, ze riesenim je
> echo "udf" >> /etc/filesystems

Dodal bych jen, ze kvuli CD formatovanym pres Adaptec neco, dodavane k
nekterym CD-RW mechanikam HP, je vhodne dat UDF pred ISO9660 (na CD je
mala oblast s ISO9660 s ovladacem pro win, zbytek CD je pak UDF):

[mbodlak na localhost mbodlak]$ cat /etc/filesystems
udf
iso9660
vfat

Radek v /etc/fstab muze vypadat treba

/dev/cdrom          /mnt/cdrom     auto      noauto,owner,kudzu,ro 0 0

MB
--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.palmknihy.cz, bodlak na email.cz