tykanie vs. vykanie - uprava metafaq ?

Úterý Leden 14 22:50:33 CET 2003

Dňa 14. jan 2003 o 21:29, Jarda Mikulík napísal(a):

> Hmm, ja sice taky tady obvykle vykam, ale musim konstatovat ze se mi
> zase nelibi spise vykani. Proc? Protoze predpokladam, ze lide z tohoto
> diskuzniho listu jsou prezentaci urcite komunity a na tykani neni dle
> meho nazoru nic neslusneho a pro takovouhle skupinu lidi mi to pripada
> pripadnejsi.
> Takze jak vidno o5 plati tisic lidi - tisic chuti.

spominam si, ze prednedavnom tu tiez bola podobna tema a viacmenej bez
vytazov a porazenych. nebolo by vhodne explicitne v MetaFAQ konferencie
urcit, resp. odporucit tykanie vs. vykanie, aby neprichadzalo k podobnym
nedorozumeniam?

v pravidlach konferencie linux na lists.linux.sk sme si povedali ze "by
default" sa tyka, takze nie je dovod na taketo zabomysie vojny. pre
inspiraciu: http://faq.lists.linux.sk

ak mozem na zaver, myslim si, ze uctu a respekt je mozne prejavit
minimalne XY roznymi inymi sposobmi ako prave vykanim, navyse pokusy
o zavedenie lokalnej netiquette sa viacmenej zhoduju v tom, ze prave
tykanie je vhodnejsie.

--
Linux 2.4.20-2mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586